Pokračováním v návštěvě těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookies, abychom mohli vytvořit statistiky návštěv, poskytli vám cílený obsah přizpůsobený vašim zájmům a usnadnili výměnu údajů se sociálními sítěmi.  Další informace o souborech cookies a jejich nastavení naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

Historie

Všechno to začalo mimořádnou sadou misek.

Earl Tupper

Lehké, nerozbitné nádoby. To byl vynález, se kterým v roce 1946 přišel chemik Earl Tupper. Odolné? Ano. Dobře vyrobené? Nepochybně. Mizely z polic v obchodech jako první? Ne tak zcela. Ale dostaly se do rukou pozoruhodné ženy, která se jmenovala Brownie Wise. Když jí kamarád daroval sadu misek Tupperware®, které koupil v obchodě s domácími potřebami, položila si Brownie otázku. Jak může být tak překvapivý výrobek zasunut na polici mezi plechovkami s olejem a smirkovým papírem? Tak si přinesla misky domů. Uspořádala párty.Těšila se z nich spolu se svými přáteli. A povzbudila je, aby udělali totéž. Zbytek je už historie.

Stejně jako řada žen její generace, Brownie Wise byla připravena ukázat světu, co dokáže. A dokázala, od prezentací na párty až po vedení společnosti Tupperware. Protože si věřila. Protože věřila Tupperware. A věřila tomu, že každý člověk má svou skrytou sílu, díky níž může psát svůj vlastní příběh. Výsledkem toho všeho je, že téměř tři miliony našich poradkyň (a to neuvádíme bezpočet zákazníků) se každé ráno probouzí do lepšího světa – takového, jaký si pro sebe vytvořili.

Historie
Existence firmy Tupperware se datuje od roku 1944. Mladý chemik Earl S. Tupper v tomto roce ve Spojených státech amerických založil společnost Tupper Plastic Company a o dva roky později uvedl na trh jeden z prvních výsledků práce své firmy, tzv. "Zázračnou mísu" vyrobenou z tehdy málo známého polyethylenu. Tento výrobek s inovativním bezpečnostním vzduchotěsným a vodotěsným uzávěrem způsobil v následujících letech revoluci v domácnostech téměř po celém světě. Potraviny uchovávané v nádobách firmy Tupperware zůstávají díky zmíněnému uzávěru 2 až 3 krát déle čerstvé, zachovávají si svou vůni, chuť a výživnou hodnotu.

Od obchodů k domácím prezentacím
Původně se výrobky Tupperware prodávaly v běžných maloobchodech a obchodních domech. Ukázalo se však, že běžný způsob prodeje nebyl v případě těchto výrobků efektivní. Nikdo nemohl zákazníkům poskytnout potřebné informace o řadě způsobů použití, o jedinečných vlastnostech výrobků, o jejich kvalitě a dlouhé životnosti. Optimální cestou, jak tyto informace zákazníkům předat, se ukázaly domácí prezentace / párty. Jejich obrovský úspěch vedl ke stažení výrobků Tupperware ze všech běžných obchodů. Od roku 1951 se tyto výrobky prodávají výhradně cestou zmíněných domácích prezentací, na kterých poradkyně předvádějí výrobky a nabízejí je zákazníkům ke koupi.

Tupperware dnes
Fenomenální úspěch Tupperware rychle přerostl hranice USA - prodej i výroba se rozšířily do celého světa. V současné době má společnost Tupperware 15 vlastních designerských a výrobních závodů a své výrobky prodává ve více než 100 zemích světa. Jinými slovy: Společnost Tupperware, jejíž hlavní sídlo se nachází v Orlandu na Floridě, je dnes jedním z největších výrobců kuchyňských potřeb z plastických hmot na světě. V České republice působí Tupperware od roku 1996.

Top